دانلود رام اندروید 5.0.2 برای Galaxy S3 مدل I9300I با آموزش نصب [رام کاستوم] :: کمیاب رام

[RB@Blog_Title]

دانلود رام اندروید 5.0.2 برای Galaxy S3 مدل I9300I با آموزش نصب [رام کاستوم]

مدل Galaxy S3 یکی دیگر از گوشی های سامسونگ که در زمان عرضه به نسبت فروش بالایی داشت و به دلیل داشتن سخت افزار قوی هنوز هم طرفداران خودش را دارد.در نتیجه کاربران زیادی هنوز از گوشی S3 استفاده می کنند.

دانلود رام با لینک مستقیم

آموزش نصب رام :

گوشی خود را با کابل به کامپیوتر متصل و فایل رام اندروید 5 دانلود شده را در آن کپی کنید.

حالا باید وارد ریکاوری مود ( Recovery Mode ) شوید،برای اینکار ابتدا گوشی خود را خاموش کنید و سپس کلیدهای Volume Up و Home و  Power را به طور همزمان نگه دارید تا وارد ریکاوری مود شوید.

بعد از وارد شدن به ریکاوری،گزینه Wipe را بزنید سپس Advanced Wipe را بزنید و تیک گزینه های ,Data,Cache,Dalvik Cache را بزنید و گزینه Swipe To Wipe را بزنید تا این اطلاعات پاک شوند و گوشی شما آماده نصب رام جدید شود. (مطابق تصویر زیر)

حالا به صفحه اصلی ریکاوری برگردید و از سمت چپ گزینه Install را انتخاب کنید.در صفحه باز شده فایل رام را که در رم خود کپی کرده بودید انتخاب کنید و گزینه Swipe To Install را بزنید.چند دقیقه صبر کنید تا رام روی گوشی شما نصب شود.

پس از اتمام نصب رام از صفحه اصلی ریکاوری گزینه Reboot را بزنید،گوشی شما ریستارت می شود،معمولا اولین بوت گوشی بین 5 تا 10 دقیقه زمان می برد،از اندروید 5 لالی پاپ خود لذت ببرید! شما موفق شدید Galaxy S3 خود را به اندروید 5 بروزرسانی کنید!